D M S & D I G I T A L I Z A C E
Pomůžeme vám digitalizovat dokumenty a procesy s nimi související. Zautomatizujeme oběh dokladů. Získáte svobodu pracovat odkudkoliv a kdykoliv.
KONZULTACE ZDARMAPomůžeme vám s digitalizací procesů doposud vázaných na papírové dokumenty. Ať už jde o zpracování účetních dokladů, správu smluv nebo personálních složek, pomůžeme vám najít efektivnější cestu práce s dokumenty v elektronické podobě díky německému řešení DocuWare.
Více o DMS DocuWareDigitalizace papírových faktur, standardizace všech faktur do jednotného formátu prohledávatelného pdf dokumentu s textovou vrstvou. Automatizované zpracování faktur došlých e-mailem do určené schránky. Zapojení tzv. hot folderů, do kterých uživatelé vkládají manuální soubory s fakturami a ze kterých DMS automatizovaně zpracuje standardizované prohledávatelné pdf.
Vytěžování dat s využitím umělé inteligence, která dokáže sama vyčíst data jako je například dodavatel, číslo faktury, částka k úhradě, splatnost a podobně. Vytěžovaná data je možné přenášet do ERP / účetních systémů
Plně automatizovaný proces schvalování dokumentů dle předdefinovaných dokladových toků (workflows) výrazně zjednodušší, zrychlí a zpřesní práci s dokumenty. Doklady mohou být rovněž schvalovány automaticky proti šablonám a limitům a nebo principem 3-cestného párování dokumentů např. (objdnávka - potvrzení dodávky - daňový doklad).
Inteligentní digitální archivy smluv umožňují indexování jednotlivých dokladů, které umožní další práci s dokumenty - filtrování, vyhledávání a řízní životního cyklu dokumentu. Jsou-li dokumenty opatřeny textovou vrstvou, je možné v nich vyhledávat full textově prakticky cokoliv. Samostatnou kategorií je práce s časovými razítky a digitálními podpisy. K tomu vám rádi poskytneme ve spolupráci s naším partnerem i související právní servis.
Digitální archiv smluv může být také místem kde smlouvy vznikají ze vzorů, jsou revidovány a schvalovány. Proces práce dokumentů dokážeme zcela uzpůsobit na míru Vaši potřebě.
ZDARMA KONZULTOVATMnožství a rozmanitost dokumentů, které personální oddělení společností musí evidovat ke každému zaměstnanci, je závratné. Jedná se nejen o pracovní smlouvy, platové výměry a doklady o ukončení pracovních poměrů, ale také o rozsáhlou dokumentaci k BOZP a zdravotní dokumentaci.
Z povahy těchto dokumentů vyplývá, že se jedná o vysoce chráněné osobní údaje. Document management systém pomáhá s těmito doklady pracovat efektivněji a odkudkoliv. Naše služba zahrnuje přizpůsobení DMS systému specifickým potřebám vaší organizace. Můžeme zajistit také archivaci fyzických dokumentů, případně jejich skartaci.
Pojďme se potkat na 20 minut - online (Teams, Skype,....), osobně nebo prostě na telefonu a proberme Vaše potřeby v oblasti digitalizace dokumentů a souvisejících procesů. Na základě vyplněného formuláře Vás bude kontaktovat náš personál pro domluvení termínu a obsahu konzultace.