fbpx

Přidejte se k nám

Takhle pracujeme my.
Přidáte se k nám? 

S rovnými zády.
Za hranice domnělých možností.
S vášní pro službu zákazníkovi.
S myslí objevitele vstříc novým výzvám.

Tisk nás nepřestává bavit

1993

vznikáme jako Euro Printer Recycling v Kutné Hoře

1995

měníme název na Toner Expres a zaměřujeme se na spotřební materiál

1997

stěhujeme se do Prahy

2002

po povodních stavíme firmu v podstatě od základů znovu

2009

startujeme nezávislé Managed Print Services

2013

měníme název na Print Partners

2017, 2018

stáváme se HP Partnerem roku v kategorii největší iMPS

Kariéra v SimplyUp Group

Skvělý tým, který se nebojí výzev

Jsme zvyklí překonávat limity. V tom, co děláme, chceme být nejlepší, a to vyžaduje osobní nasazení a touhu růst a rozvíjet se. Přesně takové lidi hledáme do našeho týmu.

Ve společnosti SimplyUp Group se již 30 let specializujeme na tisková řešení našich zákazníků. Prodáváme nebo pronajímáme tiskárny a dále se o ně staráme tak, aby si naši zákazníci mohli užívat pohodu plynulého, kvalitního a funkčního tisku.

Specializujeme se jak na kancelářský tisk, tak digitalizaci dokumentů a dokument management (tedy digitalizovanou a automatizovanou práci s dokumenty) – jsme tak schopni vyhovět širokému portfoliu zákazníků.

Key Account Manager – Obchodník/Obchodnice s duší pečovatele

Hledáte různorodou práci v oblasti obchodu, kde uplatníte své komunikační a prezentační schopnosti? Budujete rád/a dlouhodobé vztahy a dáváte přednost kanceláři před cestováním?
Pak je tato nabídka pro vás ta pravá!

Jaká práce vás v SimplyUp čeká?
 budování a prohlubování vztahů se stávajícími zákazníky (min. 80 % času strávíte péčí o současné zákazníky)
 identifikace nových příležitostí na trhu a jejich rozvoj (ca 20 % času se budete věnovat akvizici nových klientů)
 aktivní rozvoj obchodních vztahů v oblasti tisku a digitalizace (budete mít k
 dispozici databázi firem i kvalifikované leady)
 prodej spotřebního materiálu pro kancelářský tisk – tiskárny, tonery (technické znalosti nejsou nutné, vše potřebné vás naučíme a s odbornými dotazy vám pomohou specialisté)
 intenzivní spolupráce s týmem kolegů i dalšími odděleními:
o tisková řešení HP a Managed Print Services budete prodávat ve spolupráci se specialistou
o digitalizační řešení DocuWare budete nabízet spolu s konzultanty

Co na vás oceníme?·
 zkušenosti na obdobné obchodní pozici (obor nerozhoduje) ·
 nadšení pro obchod a výborné komunikační dovednosti, jak v osobní, tak online interakci schopnost naslouchat a porozumět potřebám zákazníků
 uživatelskou znalost Microsoft Office
 výborné organizační schopnosti, spolehlivost
 chuť učit se nové věci a tah na branku

Co vám nabízíme?·
 stabilitu menší, přátelské společnosti s více než 30letou tradicí ·
 silné marketingové zázemí, které podporuje vaše prodejní úsilí a dodává leady ·
 odpovídající platové ohodnocení složené s fixní a motivující variabilní složky ·
 5 týdnů dovolené, 3 krizové dny (placené volno) ·
 multisport kartu, stravenky, notebook a mobilní telefon,    moderní kancelář s výhledem na Vltavu a skvělou kávou, které je vždy dostatek
 firemní akce
 podporu vašeho vzdělávání a osobního rozvoje

Mám zájem

Adresa

SimplyUp Group s.r.o,
Lighthouse
Jankovcova 1569/2c
170 00 Praha 7

IČO: 475 475 88
Společnost je zapsána do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, spisová značka C 20161.

Kontakty

Tel.: 234 003 903
hr@simplyup.cz