fbpx
×

Varování

The form #34 does not exist or it is not published.

Průvodce optimalizace tisku

QuickView analýza – jak zefektivníme Vaše tiskové prostředí?

29. 5. 2020
Analýza tiskového prostředí může sloužit jako nástroj prodeje nového
hardwaru. Tak funguje v rukou výrobců, jejichž zájmem je logicky nahradit co největší množství konkurenčních strojů vlastní značkou. Analýza tiskového prostředí má přitom sledovat zájem zákazníka a právě tak tomu je v podání QuickView analýzy společnosti Print Partners.

Jak konkrétně postupujeme při zefektivnění Vašeho tiskového prostředí?

Naším zájmem není nahrazovat jednu značku tiskáren jinou už proto, že běžně spravujeme smíšené tiskové parky. Aktuálně je to zhruba 15 různých značek tiskáren.
Jak konkrétně tedy postupujeme při sledování cíle – zefektivnění Vašeho
tiskového prostředí? 
Nejprve je důležité si udělat jasno v tom, co je to efektivní tiskové řešení. Z našeho pohledu jde o takové řešení, které dosahuje co možná nejnižších celkových nákladů na vlastnictví (TCO) tiskového parku. Do nich zahrnujeme nejen pořizovací a provozní náklady, ale i náklady na lidské zdroje potřebné na správu tiskového parku a jeho užívání.
Optimální tiskové řešení je na základě našich zkušeností takové, které lze popsat principem 4S – to je správný počet (ne nutně minimální) správných zařízení (ne nutně jedné značky) na správných místech, která jsou správně používána. Právě QuickView analýza (QVA) nám pomáhá takového optimálního řešení dosáhnout. Proces její tvorby lze rozdělit do tří základních okruhů.

Chcete zefektivnit Vaše tiskové řešení? Řekněte si o QuickView analýzu!

Napište nám prosím, jaké jsou vaše potřeby a naši konzultanti Vás budou kontaktovat s konkrétními řešeními nebo pro podrobnější informace. Případně nám prostě zavolejte na 800 131 484, nebo napište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..