fbpx

COVID-19 - ÚSPORY NA TISKU

Až se vás management zeptá, jak ušetříte na kancelářském tisku...

Máme pro Vás řešení! Just-In-Time dodávky cMPS spotřebního materiálu HP šetří desítky procent. cMPS je originální spotřební materiál HP zvýhodněný až o desítky procent v rámci smluvních dodávek formou Managed Print služby - automatizovaných dodávek spotřebního materiálu. Chcete-li nakupovat originální spotřební materiál HP za ceny nižší o minimálně 15 %, a zároveň získat větší kontrolu nad tiskovými náklady, služba IQPrint*Just-In-Time je to pravé pro vás.

Originál HP s MPS službou

Kazety s produktovým číslem končícím na "C" nebo "H" jsou dodávány v jednoduchých bílých nebo hnědých krabicích a jsou určeny výhradně pro tiskové služby - Managed Print Services.

Jejich cena je o až o desítky procent nižší než cena běžných
 HP kazet. Ptáte se proč? Je to jednoduché.

I pro HP platí "lepší vrabec v hrsti než holub na střeše". 
Díky smluvnímu zajištění dodávek originálního materiálu tak můžete získat významnou úsporu.

Jeden HP originál jako druhý,
 jen o 30 % levnejší! 

Který si vyberete?

Nechat si to spočítat!

Co získáte se službou IQPrint*Just-In-Time navíc?

Komu se to ještě bude u vás líbit?

Cifršpion

Nejenže ušetříte, ale ještě nebudete vázat hotovost do zásob spotřebního materiálu. Cash-flow je v této době priorita!

IŤák

Protože mají důležitější věci na práci než hlídat tonery. A v budgetu zbyde o nějakou korunu navíc na investice.

Nákupčí

Protože kde jinde můžete tak rychle, bezbolestně a spolehlivě ušetřit! Šup s tím do tabulky úspor!

Office Manager

Protože přenesou zodpovědnost za spolehlivé dodávky tiskových náplní na dodavatele.

Jaké to má podmínky?

Smlouva Just-In-Time

Podmínkou pro poskytnutí nižších cen spotřebního materiálu je smluvní zajištění. Smlouva má výpovědní lhůtu 2 měsíce a nezavazuje Vás k žádnému objemu odběru. Nechte si poslat 2-stránkový vzor smlouvy, ať se sami přesvědčíte.

Monitoring tiskáren

Automatizované dodávky tiskových náplní vyžadují vzdálený monitoring tiskáren pomocí profesionálního a bezpečného nástroje. Neděste se, využívají ho například: ČMZRB, Státní zdravotní ústav, Kongresové centrum Praha, Auto ESA. Vážně si myslíte, že u vás by to měl být problém?

Není to pro každého

Služba je určena výhradně pro firmy a organizace s roční útratou minimálně 30 tisíc Kč za spotřební materiál. Nebudeme vás k tomu nijak zavazovat, ale otevřeně říkáme, že to není služba pro domácí kancelář.

Pořád vám to nejde do hlavy? Hledáte háček?

Zavolejte nám: 800 131 484

A nebo si to nechte rovnou spočítat!

Jak to bude prakticky fungovat v 6 krocích

Od zahájení služby po její standardní fungování

1.

Uzavřeme smlouvu o automatizaci dodávek spotřebního materiálu s 2-měsíční výpovědní lhůtou a bez jakéhokoliv závazku k odběru. 

2.

Domluvíme se na označení tiskáren, které uvedeme na etiketách na tiskárny a také na tonerech, které budeme automatizovaně dodávat.

3.

Díky vzdálenému monitoringu budeme vědět přesně kolik toneru či inkoustu máte a na jak dlouho vám vystačí. 

4.

Nový toner či inkoust vám dodáme automaticky, aniž byste jej museli objednávat. Včasné dodání garantujeme pod smluvní pokutou.

5.

Toner k vám dorazí popsaný identifikací tiskárny, pro kterou je určený.

6.

Jednou za měsíc vám vyfakturujeme všechny tonery jednou souhrnnou fakturou. 

Pozitivní zkušenosti našich zákazníků
 s MPS službami Print Partners:

„S MPS službami od Print Partners jsme zvolili službu ekonomického tisku v centrále společnosti, a také u našich reprezentantů po celé ČR. Automatizované dodávky materiálu a servisní SLA nám šetří čas a starosti jak na nových, tak i těch dříve pořízených tiskárnách.“
Roman Klezla

Vedoucí oddělení IT

„Na sekundu přesná, korektní dodávka - just-in-time - je podstatou naší služby. Logicky to samé očekáváme od našeho dodavatele tiskových služeb, protože dokumenty jsou součástí našich logistických procesů.“
Jan Mašek

Head of IT

„Oceňujeme úsporu času a hladký provoz, který nám přinesly služby Print Partners díky automatizaci dodávek tiskových náplní a vzdálené diagnostice, konfiguraci a aktualizaci sw tiskáren. Cloudový zabezpečený tisk HP Roam navíc zpřístupňuje tiskárny našim četným návštěvám, aniž by měly přístup do vnitřní sítě.
Vít Mádle

IT specialista

Zjistit, kolik můžeme uspořit právě my

Vyberte si odměnu v podobě špičkového příslušenství HP

I když postup spuštění MPS služby ve vaší organizaci je velmi jednoduchý, určitě si vyžádá Vaší pozornost.
Vyžaduje spuštění monitoringu (obvykle do 30 minut času) a podpis smlouvy. Rádi bychom ocenili vaše úsilí ve formě odměny za spuštění služby IQPrint*Just-In-Time ve vaší organizaci.

Vyberte si dárek podle vašeho orientačního ročního obratu ve spotřebním materiálu HP (bez DPH):

Od 50 000 Kč do 100.000 Kč (bez DPH):

Batoh HP OMEN Transceptor 15, Rolltop Backpack z voděodolného materiálu

Elegantní batoh HP Envy 
Urban 15,6'' s kvalitní koženou rukojetí a bočními kapsami 

Designová multifunkční tiskárna HP Deskjet Ink Advantage 3788

Podložka pod myš OMEN by HP Outpost Qi Charging s integrovaným bezdrátovým nabíjením

Od 100.000 Kč do 150.000 Kč (bez DPH):

Kapesní foto tiskárna HP Sprocket 200, fantastický společník na firemní party i rodinný výlet.

Bezdrátová myš OMEN by HP Photon v ergonomickém designovém provedení,

Klávesnice OMEN by HP Encoder se samosstatným osvětlením. 

Příruční zavazadlo HP All in One se samostatnou přihrádkou pro notebook.

Od 150 000 Kč výše (bez DPH):

Sluchátka OMEN by HP Mindframe Headset se zabudovaným mikrofonem a   technologií FrostCap.

Batoh OMEN X by HP Transceptor Backpack s prostory na notebook, sluchátka, myš i klávesnici.

Špičkový monitor HP 27w s antireflexní úpravou IPS displaye ve Full HD a vstupy VGA a HDMI

Barevná laserová tiskárna HP Color Laser 150nw s USB, WiFi a možností mobilního tisku HP Smart Print

Vyžádejte si cenovou nabídku cMPS tonerů / zjistěte více informací

Nechte si spočítat kolik by vás stály originální tiskové náplně HP v rámci služby automatizovaných dodávek IQPrint*Just-In-Time. Případně se na nás obraťte s doplňujícími dotazy na tel. čísle 800 131 484 nebo na e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Neplatný vstup

Vyžaduje se udělení souhlasu s použitím osobních údajů.

Uživatel uděluje společnosti SimplyUp Group s.r.o. souhlas se zpracováním a uchováním osobních údajů.


(*) Označuje povinná pole
Neplatný vstup

Neplatný vstup

Neplatný vstup

Neplatný vstup

Neplatný vstup