Online představení document management systému DocuWare.
S živou ukázkou inteligentního vytěžování faktur a automatizací oběhu jejich schvalování nebo digitalizace personálních složek a procesů, inteligentní správy smluv a dokumentů a fungování elektronických podpisů v praxi.
1. Pracovat s DocuWare snadné a příjemné, uživatelská přívětivost je výsledkem důkladného měření a testování.
2. DocuWare vytěží podstatná data z dokumentů zcela automaticky, na jeden klik.
3. DocuWare citlivé údaje střeží jako oko v hlavě.
4. Vaše firemní procesy proběhnou automaticky včetně hlídání termínů a zapojení kolegů.
5. DocuWare nabízí několik druhů elektronických podpisů pro Vaše dokumenty.
6. DocuWare se kamarádí se (skoro) jakoukoliv digitální infrastrukturou nebo ERP a snadno se s ní propojí.
7. Pracujte na dálku, s DocuWare je to bezpečné.
Link na webináře dostanete e-mailem nejpozději den před konáním.
Do jednoho dne po registraci Vám potvrdíme místo na webináři.
Protože máme s digitalizací firemních procesů několikaleté zkušenosti. Zavedli jsme Document Management Systém DocuWare nejdříve u nás ve firmě, a pak v desítkách firem v Česku.
Zákazník je u nás na předním místě: vždy ho celým procesem provedeme, zaučíme a zákaznickou podporu zajišťujeme po celou dobu trvání spolupráce.
Nejen proto jsme se stali DocuWare Platinum Partnerem pro rok 2024, ale také členem Diamond Club 2024 pro nejúspěšnější partnery DocuWare.
DocuWare je potřeba vidět na vlastní oči. Kromě webináře vám ho také můžeme představit u nás, zatímco si vychutnáte lahodnou kávu, nebo se setkáme online (Teams, Zoom, Skype,...) a my vám ukážeme živé demo, jak DocuWare funguje v praxi.
Vyplňte prosím formulář níže nebo zavolejte náš Zákaznický servis na zelenou linku 800 131 484. Obratem se vám ozveme a domluvíme se na termínu a způsobu představení DocuWare.